poniedziałek, 24 stycznia 2011

Wakacje marzeń...

Zawsze myślałam, żeby zliftować jakąś pracę Chelseavn, ale jakoś brakło mi czasu, a przede wszystkim odwagi. Okazja do tego nadarzyła się w grupie Liftonoszek, gdzie Immacola zapronowała nam do liftowania tę oto pracę Kaori;_)  Moja interpretacja wygląda tak:


A teraz piękności jakie dostałam od kochanego Szpinaka;-)) Jest to notesior w jedynym odjechanym stylu Miraqowym i do tego karteczka ciapana ecolinami;-)


 Jak widać na załączonych zdjęciach Adaś bardzo chciał mamie pomagać przy fotografowaniu;-)  Myślałam, ze uda się szybko cyknąć fotkę na podłodze, ale okazało się, że maluch  który jeszcze czworakuje potrafi czołgać się w błyskawicznym tempie i po kilku sekundach dopadł już notes.
A na koniec dzisiejsza fotka Adasia i Majki w całej okazałości;-)



Po weekendowej przerwie komputerowej  lecę teraz zobaczyć co dzieje się na Waszych blogach. Miłego początku tygodnia;-)

5 komentarzy:

  1. Lifcior wyszedł klawo! ha wiesz jak było ze mną? Pierwszy lift (jak się dowiedziałam co to takiego liftowanie) był właśnie pracy Chelseavn! Ibi wybrała na spotkanie DLNS :)
    Nie ma co się bać - nigdy - jak zauważyłam! POmimo trudności można nauczyć się więcej niż na niejednych warsztatach scrapowania!
    Lilko - czemu na Twoich zdjęciach wygląda notesior lepiej niż na moich? :) hihi :) To nic tylko ta rączka!! Dodaje uroku - trzeba ją tam przyskrapować :D!
    Miałam powiedzieć pokaż pokaż małego Ładasia a tu doleciałam na sam dół i jeeeeeeest! Ale fajna kulka mała!!!!!!!!!! Chłopce to jednak fajne są! (mam swojego Krzysia - drugiego chrześniaka i nie mogę się nadziwić, że jest taki fajny!) No dziecka to Ci się udały nie ma co!
    Co do marazmu zimowego to jest lepiej jest lepiej! Dziś pycha kawa w borówce - robi swoje! No i słońce się wynurzyło!

    A dobra bo z tego się meilor wielgaśny robi a nie komentarz!
    Pozdrawiam Ciebie i Twoje kulki małe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pysy ale oni mają oczyyyyyy! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lift jest boski. Kontrast, chlapanki, słówka słodkie i wszystko wszystko. Ja właśnie się za niego biorę. No i śliczny ten prezent dostałaś naprawdę. A o Twoich kulkach, jak to Mira napisała :D, to już naprawdę nie wiem co mam pisać. Przesłodkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful color scale. From children in delight, such charming!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie Majki i Adasia jest po prostu przecudne!!!Już nie mogę się doczekać jak ich wieczorem wyściskam:-)

    OdpowiedzUsuń