środa, 17 lutego 2010

Szmaragdowa zieleń, lawendowy fiolet, błękit ze szczyptą szarości i jaskrawy turkus

Oto kolory na kolejne wyzwanie Art-Piaskownicy  tym razem Anno-Mariowe w którym postanowiłam wziąść udział. Zrobiłam scrapa 30/30cm ( proszę o wyrozumiałość to mój drugi taki scrap w życiu - pierwszy zrobiłam w marcu tamtego roku na "Powitaj wiosnę z I lowe Scrap" przy wydatnej pomocy Ibiska i Jaszmurki).
Nie powiem, że było mi teraz łatwo, bo były chwile, że ogarniał mnie chaos ( co zresztą widać na pracy) ale jak wyzwanie to wyzwanie. W większości użyłam papierów ILS Lavender Emotions. Dodatkowo zrobiłam także notes 10/15cm z tych samych papierów.


 


Tutaj w zbliżeniu ( co prawda w niewielkim ale jednak;-)

 


Notesik.







4 komentarze:

  1. Gratuluję! Scrap wyszedł świetny, a ta mała kobietka na zdjęciu jest urzekająca!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przełamania się :-D Wyszedł słodko! Ja też mam tylko jeden scrap, zrobiony na spotkaniu pod czujnym okiem Katriny ;-)
    Notes miodzio :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki scrapik :) Papierki bardzo ładnie wykorzystane.
    Może i ja się na scrapa odważę

    OdpowiedzUsuń
  4. A dzisiaj gratuluję wygranej w Art-Piaskownicy! :*

    OdpowiedzUsuń