piątek, 12 lutego 2010

Różowy wpis

Różowy to ulubiony kolor mojej córki. Mój niekoniecznie. Jakbym pozwoliła jej samej wybierać sobie ubrania to na 100% każdy element garderoby byłby w różnych odcieniach różowego. I tak oswojona z tym kolorem postanowiłam wziąść udział w zabawie na Art-Piaskownicy Monochromatyczni Ki#6 Róż.
Na te wyzwanie zrobiłam dwie kartki i broszkę.

Na początek kartki:

 

 
  


Broszka




A na koniec moja pociecha w swoich ulubionych barwach:-)

 

W piątkowe popołudnie udanego weekendu życzę ;-)

3 komentarze:

  1. Ta pierwsza karteczka sliczna :) O coreczce nie wspomne. Jakbym widziala moja Jule strojnisie w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki śliczne a broszką jestem zachwycona! Wygląda jak rozwinięta róża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteluszki piękne... szczególnie pierwsza taka prosta i urocza
    Broszka bardziej niż różę przypomina mi peonię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń