wtorek, 9 lutego 2010

Dwie sprawy

Notesowo dzisiaj będzie, zupełnie przez przypadek. Robiłam notes dla pewnego chłopca a ponieważ skończyłam go późno w nocy nie chciało mi się sprzątać salonu i wszystko zostawiłam na ławie (niestety nie posiadam własnego miejsca na craftowanie i krążę między kuchnią a salonem).
Moja córka rano zobaczyła najpierw nieporządek i stwierdziła cyt:'"ale bagałanik", a potem zobaczyła notes no i "ja też taki chce".  No i mama musiała zakasać rękawy i wziąść się do roboty;-)

 

  



Druga sprawa dotyczy  nowego miejsca w sieci o wdzięcznej nazwie Kwiat Dolnośląski, które powstało za sprawą Katriny 
i do którego serdecznie zapraszam:-)


5 komentarzy:

  1. Jak mogłaś mi to zrobić;> przez kartki z pierwszego postu nie będę mogła zasnać;/ Pięknie działasz;] DZIAŁAJ DZIAŁAJ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne notesiki.

    Dziękuję za reklamę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też taki chce:-)Pozdrawiam Siostra, super:-)

    OdpowiedzUsuń