środa, 24 lutego 2010

Mój pierwszy scraplift


Już myślałam, że nie wstawie tej pracy, Blogger odmówił mi posłuszeństwa i nie chciał wstawić żadnego postu. No ale nie bez powodu jestem żoną informatyka, jakiś sposób zawsze się znajdzie;-)(Używam teraz starej wersji Bloggera i wielu rzeczy nie mogę zrobić).
Biorę udział w kolejnej zabawie na Art-Piaskownicy, tym razem jest to edycja Anity, która do liftowania wybrała pracę S@fo. (wszystkie linki wstawię później jak Blogger wreszcie zacznie dobrze działać). Materiały użyte w pracy pochodzą z zestawu ILS luty 2010 ;-) Nie wiem z jakiego powodu, po kliknięciu w zdjęcie nie powiększa się ono do normalnej wielkości, podejrzewam, że dlatego, że ten post napisałam w starej wersji bloggera. Jeśli ktoś chciałby zobaczyć ten scraplift w takim rozmiarze jaki być powinien to niech zerknie do mojej galerii na Flickr.








4 komentarze:

  1. Scrapy wychodzą Ci wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam słowa Doroty - śliczny ten scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny scrap, śliczna dziewczynka, interesująca rozetka szydełkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny scrap i urocza modelka !

    OdpowiedzUsuń