poniedziałek, 22 lutego 2010

Kartki i kaskada kwiatów

Na dzisiejszy późny wieczór dwie kartki (10,5/15cm), bardzo proste, kilka chwil pracy podczas oglądania igrzysk zimowych
w Vancouver. Rzadko mi się zdarza oglądać telewizję ( jeśli wogóle coś oglądam) i nic nie robić.  A oglądanie sportu w TV jest wymarzonym dodatkiem do skrapowania czy szydełkowania. Praktycznie cały czas robisz swoje i tylko na chwilę podnosisz głowę by spojrzeć np. jak skacze Małysz czy strzela Sikora.
I podczas takich sesji mojego "oglądactwa" powstał kwiatowy naszyjnik podpatrzony w książce "Modne szydełkowanie" Natalie Spiteri. Banalnie prosty w wykonaniu ale dla mnie początkującej szydełkującej raczej czasochłonny.

Kartki na papierze ILS Glass of wine.

 

  

Kaskada kwiatów.



  



Kwiatowy naszyjnik szybko znalazł właścicielkę ;-) Za kilka dni i tak jej się znudzi i poleci w kąt no i wtedy ja będę mogła czarować wiosnę ;-)


  


4 komentarze:

  1. Malutka pięknie wygląda w naszyjniku, a karteczki urocze! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście świetny sposób na relaks:-)Naprawdę Siostra jestem pod wrażeniem Twoich talentów:-)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. + największy z talentów Twoja Córka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś z kwiatuszkami:) Naszyjnik twarzowy!

    OdpowiedzUsuń