wtorek, 13 marca 2012

Malowanie paluszkami

Witajcie;-) dzisiaj chyba po raz pierwszy nie będzie żadnej mojej pracy, za to będzie żywiołowa twórczość moich dzieci. Na Art-Piaskownicy powstał nowy cykl wyzwań    Małe kraftowanie.
Jako, że uwielbiamy spędzać kreatywnie czas postanowiliśmy wziąść udział w zabawie.  Malowanie palcami nie jest nam obce, pierwszy raz spotkaliśmy się z ta formą kreatywnej zabawy w Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka "Urwisek" jeszcze jak mieszkaliśmy we Wrocławiu. Majka miała wtedy rok i na zajęciach malowała "całą sobą".  Adaś  też już zdążył przejść chrzest bojowy z malowaniem ale stopami;-)
I tak dzisiaj przygotowałam farby gotowe, które udało mi się kupić jakiś czas temu w  ilości hurtowej  za małe pieniądze w jakimś dużym markecie.  Rozdałam kartki, w pogotowiu czekały chusteczki wilgotne.  I dzieciaki ruszyły do zabawy. Z wielkim uśmiechami produkowały malunki w zastraszającym tempie chlapiąc dookoła.



A tak się prezentują prace:
Adaś {wiek - 21 miesięcy}



Maja { wiek - 5 lat}
Słoneczna łąka

Tęczowy staw

Wrotka na deszczu

Dzieci brudne ale szczęśliwe;-) polecam wszystkim taką zabawę:-) Nie czekajcie bawcie się z Waszymi pociechami  w Małe Kraftowanie na Art-Piaskownicy;-)
XOXO

7 komentarzy:

  1. Na pierwszym obrazku Adasia bardzo wyraźnie widzę smoka:)Wszystkie prace super fajne! Dzięki za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zgadza się smok to jest;-) dziękuję i również pozdrawiam;-)

      Usuń
  2. NAwet uśmiechniętego smoka ;) hehe
    Świetnie! Wrotka mnie rozwaliła!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)) dziękuję;-) wyobraźnia nie ma granic, szczególnie dzieci;-)

      Usuń
  3. wrotka na deszczu rulezzzz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrotka też mnie powaliła;-)))))Super prace!

    OdpowiedzUsuń