czwartek, 9 lutego 2012

Bujanie w obłokach

Lubię...poleżeć i popatrzeć na niebo to mnie bardzo uspokaja i odpręża;-)  Obserwuję z dziećmi chmurki ,  zgadujemy co nam kształty ich przypominają, świetnie się przy tym bawiąc;-)  I właśnie o niebie jest moja praca.  W Liftonoszkach sama wybrałam do liftowania boską pracę{tę} Nulki, której styl scrapowania uwielbiam. Sama wybrałam i poległam.
Ale no cóż bohomazy też trzeba pokazywać;-) Praca na papierze mintowym ILS, inne dodatki w dużej mierze Scrapki.pl


Moje niebo


i tyle, mam tylko nadzieję, że net będzie mi lepiej działał, bo tego posta wstawiam od wtorku...
Udanego wieczoru;-)

8 komentarzy:

  1. co Ty gadasz! mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;-) cieszę się, że Ci się podoba;-)

      Usuń
  2. oj tam marudzisz! Świetny jest! ja zawsze miałam problem z tym papierem a Ty go okiełznałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie marudzę, tylko stwierdzam stan faktyczny;-) dzięki Kochana;-) a tą bazę bardzo lubię i często na niej scrapuję;-)

      Usuń
  3. Jakie "poległam", mi się ten scrap podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano poległam;-) któraś z liftonoszek napisała, że nad tym liftem "leży i kwiczy" i ja też się tak czułam;-) dzięki Encia;-)

      Usuń
  4. Wow!!! Cudny jest!!!
    Jego forma jest rewelacyjna :))
    :*

    OdpowiedzUsuń