czwartek, 27 października 2011

Deszczowo...

Dzisiejszy scrap z robiłam na wyzwanie w ramach DT I {lowe} SCRAP. Tematem tego miesiąca jest deszcz. Bardzo lubię kiedy pada, lubię burze te wiosenne i letnie takie co przychodzą znienacka, jesienny deszcz też może być byleby nie za długo siąpiło;-) Moja deszczowa praca jest jednocześnie scrapliftem pracy Humy , który do liftowania wybrała Enthia.
Chciałbym też przypomnieć o candy na blogu ILS z okazji wydania dwóch fantastycznych kolekcji papierów zaprojektowanych przez Annę-Marię i Nebri. Macie czas do 30 października.



A teraz pokażę Wam świetną kartkę jaką zrobiła dla mnie AGI w ramach wymiany liftonoszkowej.



Przypominam też, że od dwóch dni na blogu Lifonoszek trwa WIELKIE CANDY . Od poniedziałku Miraq rozdaje słodkości;-) ---------------> klik do candy


A od wtorku Agi serwuje Wam takie oto cukierasy--------------> klik do candy



Serdecznie zapraszamy. Za kilka dni będzie tam też coś słodkiego ode mnie ;-)
Pozdrawiam;-)

5 komentarzy:

  1. Ale super kartkę dostałaś! zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię scrapa, za tę małodeszczowość, a za to dużokolorowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urpoczy jest ten scrap:) przypomina mi się rymowanka ''poszła ola do przedszkola... " :) a samo zdjęcie kropelek to w ogóle majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. scrap deszczowy jest mega pogodny :) dla mnie rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń