środa, 28 lipca 2010

Recyklingowe tagi i kilka broszek

Zmobilizowałam się i biorę udział w zabawie na Art-Piaskownicy. Tym razem jest to Przepis na ...#17 edycja Anity.  Dominującym składnikiem pracy mają być polskie motywy ludowe. I tak powstały dwa tagi - ze stron wydartych z miesięcznika PANI i  z resztek tasiemek.


To tyle co do wyzwania. A na koniec kilka broszek. Robią się w miarę szybko i łatwo. Nazbierało się mi trochę fotek a nie miałam jeszcze okazji ich pokazać.



Miłego wieczoru:-)

6 komentarzy:

  1. Niezła broszkowa kolekcja :)Bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie Siostra:-)Broszki są przepiękne i też oczywiście przpięknie prezentują się na mojej piersi:-)Jestem pełna uznania:-***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne tagi! I imponująca i piękna kolekcja broszek :))Ta czerwona z dodatkiem czerni mrrrrr....

    OdpowiedzUsuń
  4. Tagi wyszły cudnie, przepiękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne tagi! Bardzo kolorowe, śliczne po prostu!

    OdpowiedzUsuń